Friday, March 4, 2011

Prepare to Dance

Za mene kao fana serijala Džordža Martina, "Pesma leda i vatre", jučerašnji dan je bio čisto savršenstvo. Oko tri sata popodne video sam vest koju sam dugo iščekivao. Potvrđen je datum izdavanja pete knjige u serijalu "Ples sa zmajevima" (u pitanju je 12. jul ove godine). Dok sam čitao vest jedva sam suzdržao suzu. Ceo tekst obaveštenja možete pročitati ovde.

































Moja očekivanja? Pa za očetak očekujem da se serijal nastavi u svom poznatom stilu. Dvorske intrige, neočekivani obrti, glavni junaci koji ginu listom... Želeo bih da saznam da li su neki meni omiljeni likovi preživeli ili ne, da li će antagonisti priče (ovde mislim na likove koje ne volim nešto naročito, pošto klasičnih antagonista nema) konačno umreti, šta se dešava na zidu, šta je sa Deni preko Uskog mora...
Par sati nakon toga usledila je nova prijatna vest. Izašao je novi (i po mom mišljenju prvi PRAVI) trejler za seriju "Igra prestola" u HBO produkciji. U trejleru se po prvi put vidi Zid a na jedan sekund vidimo i Tuđina. Očekivanja koja imam od serije nakon svih odgledanih trejlera, preview - a i ostalih čuda su još veća.



Još jedna stvar za kraj:
"Winter is coming!"

Hahahaha, oduvek sam želeo da imam povod da ovo negde napišem.

No comments: